Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych w A&P TRAINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (dla osób zapisujących się na szkolenia)
Informacje ogólne
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako Rozporządzenie), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych w A&P TRAINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (zwana dalej „Administratorem”) z siedzibą w Straszęcinie 295K (39 - 218 Straszęcin), (dalej jako Administrator).
Z Administratorem może się Pani/Pan skontaktować mailowo za pomocą adresu: szkolenia@fenomer.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
1) realizacji usług świadczonych przez Administratora w związku z wykonaniem usługi szkolenia, podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2) realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 86 § 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 z późn. zm.),
3) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na dochodzeniu lub obronie przed ewentualnymi roszczeniami, podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art. 556 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.),
4) wysyłania informacji handlowych przez Administratora drogą elektroniczną (email / SMS), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda udzielona administratorowi przez osobę, której dane dotyczą), jeżeli zgoda została wyrażona,
5) wykonywania połączeń telefonicznych przez Administratora w celu marketingu bezpośredniego za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda udzielona administratorowi przez osobę, której dane dotyczą), jeżeli zgoda została wyrażona.
Okres, przez który dane będą przetwarzane
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora lub przez czas wynikający z okresu przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, obowiązków rachunkowych czy innych uprawnień w tym zakresie (nie dłużej niż przez 6 lat od zakończenia roku, w którym zawarto umowę). W przypadku braku podjęcia współpracy dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 2 lat od ich pozyskania lub do czasu wycofania zgody, jeżeli zgoda została wyrażona.
Kto może być odbiorcą danych?
Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:
1) osobom współpracującym z Administratorem oraz innym upoważnionym pracownikom,
2) podmiotom świadczącym dla Administratora usługi (m.in. wsparcia w zakresie IT),
3) podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
W zakresie wynikającym z Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo do:
– dostępu do treści danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
– żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
– żądania usunięcia danych osobowych,
– żądania ograniczenia przetwarzania danych,
– wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– przenoszenia danych.
W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
Obowiązek podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do skorzystania z usług Administratora.